Sunday, November 8, 2009

Kad Undangan...


Salam.Hii,hari ni aku nak bercerita pasal kad.kad apa??kad undangan perkahwinan la.kan dah nak masuk cuti sekolah ni..ramai la yang buat kenduri kahwinnya.tak kira la dalam keadaan yang bah sekali pun(hujan ler)So,untuk bulan november ni kad undangan perkahwinan yang pertama aku dapat adalah dari..??ahaks..sape yer???
sape lagi,dari sahabat baik aku la..the only and the last one person:-syahrul..atau lebih mesra panggilannya..BUTET!!(tu nama yang kitorang bagi time sekolah dulu)hahahahaa..akhirnya akan menamatkan zaman daranya..(ceh wah..)dengan Hanh TUAHnya..
TAHNIAH!akhirnya..dialah orang yang terakhir(ala,nak hadiah besau dari kitorang la tu)apapun..aku ucapkan selamat berbahagia hingga ke akhir hayat dengan TUAHmu..Insya allah nanti aku datang!!Tungguuu..

No comments:

Post a Comment