Sunday, November 15, 2009

Lagi Koleksi Novel Terbaru..


Salam..hari ni aku nak berkongsi dengan semua...ni la koleksi novel terbaru yang aku beli...best tau citer dia.Hobi aku ni suka membaca novel sekaligus juga mengumpul koleksi novel.Emmm...tapi betul ker ada orang kata(ke orang yang cakap x serupa bikin ni sakit hati,setahu aku dia ni pun dulu suka gak baca novel)...novel ni menghayalkan...maksud aku kalau sesiapa baca..dia macam terawang-awangan..tak berpijak di bumi nyata..betul kerr???tapi x salahkan kalau dah memang hobi kita membaca novel.Yelah..separuh orang hobinya memancing..bukan ker memancing tu buang masa.ahaks..sape nak jawab tu!Setahu aku la,novel ni bermaksud-cerita dalam bentuk prosa,biasanya panjang dan kompleks,yang berkaitan dengan pengalaman manusia dan kelakuan sosial.(dapatan:kamus dewan edisi keempat,Dewan Bahasa & pustaka m/s:1086)Bagi aku elok lagi kita membaca novel daripada kita duk sibuk mengumpat@mencari berita sensasi orang lain...ahaks!kelasss gituuu..

No comments:

Post a Comment